İnşallah birşey olmaz canıö benimde 15 haftalık yoğun kanama geçirdim 4 gün sürdü bebekte bir sıkıntı olmadı tekrar olmasın diye progestan kullanıyorum o ilaç iyi geldi inşallah seninde geçici birşeydir rahim etrafında kanamaydı benimki gönlünü ferah tut