abbasova14 Merhaba kızlar Ovulasyon testiyle hamile kalanlar var mı ? Bu ay denedim bakalım yumurtlamayı gördüm
Yelizcetxx abbasova14 ben kalmıştım şuan 20 haftalıgız . Trendyoldan almıştım daha uygun oluyor 🥰isteyen herkese nasip olsun
Hatice_11 abbasova14 ben kaldım kuzum ama kalp atışı olmadığı için 7 Ekim de kürtaj olmak zorunda kaldım . Smdi tekrardan getireceğim ovülasyon testini . İnşallah bu ay güzel haberler alırsın sende 🌸🥰
abbasova14 adatuna kaç gün sonra test yaptınız 2 aydır hamile kalmaya çalışıyorum bu ay ovulasyon denedim bakalım 🥰
Solgundeniz Minikkalp19 ovulasyon testini de gebelik testi gibi eczaneden mi alıyorsunuz kaç tane almak gerek
Mavikizkaracocuk Ya aslında gün aşırı ilişki olursa mutlaka yumurtlama denk gelir sperm rahim içinde yaşayamaya devam ediyor çünkü
nurssmom Solgundeniz eczanede az sayılı ve pahalı satılıyor o yüzden trendyoldan almak daha mantıklı 30lu oluyor
abbasova14 Mustafaemine you türbede yazarsan daha ayrıntılı dinleyebilirsin canım Böyle çok uzun olur