Kızlar 2. sezaryende kesi nereden oluyor? İlk kesi tekrar kesilmiyordur demi ya? Aklımda deli sorular 🤪 2.sezaryeni olacağım çeşit çeşit şey düşünür oldum. İlkinde çok rahattım ama bunda stresliyim 2.olanlar böyle mi hissediliyor acaba?
35*5 olduk bugün. Kasılma hariç hiç bir problemim yoktu akşam hafif hafif sancılar hissettim neler oluyor ayyy 😱