Bir tane kızım var ve kızımdan sonra iki düşüğüm oldu çok şükür rabbim tekrar nasip etti şimdi 12 haftalık hamileyim . Bu işe çok riskli geçiyor inanın bana cinsiyeti benim için hiç önemli değil ama kayınvalidem bana erkek çocuğunu yakistirmuyor bence . Gebeliğin başından bu yana senin kızın olur kızın olacak her gittiği yerde bunun kızı olur sanki ne yaaa kız eblat değil ki ne aptalca bir düşünce . Bugün bize gelmiş bana diyor ki bakın daha cinsiyetini dahi ogrenmedim bebege kız ismi buldum diyor yaaa delireektim vallahi . Bu arada benim annemin 6 kız bir oğlu var her gittiği yere onun anası gibi kızı olut diyotmus sırf eşime saygimdan susuyorum ama bir insan nasıl böyle olabilir aklım almıyor kizlar yaaab