Bebekgeliyorgeldi yok sezeryana giremiyor eşler en son normal doğuma giriyorlardı ama şimdi o nasıl bilemedim ama ameliyata eşi almıyorlar . Anormal bi durum olmazsa 1 gün yatış yapılıyor benim ilk doğumda kızım yoğun bakımdaydı isterseniz ek ücret ödeyip kalabiliyorduk tekrar