anonimhamis Kızlar çok azaldı ve kendimi çok şiş hissediyorum normal mi bu haftalarda benim gibi olan var mu ne yapsam hareketlenir akşam 7 gibi bi süt içtim hareketlendi sonra yok 🥲🥲🥲😨😭😭
Leylaaa_46 anonimhamis bizde 36+5 olduk öncekine göre azaldı elimle yapıyorum bazen tepki veriyor bazen vermiyor . Kasılıyor toplanıyor onun disanda çok hareket etmiyor
Baskar neeslinurr bende 37+4 üm nasıl gidiyor şikayetleriniz neler acaba bende çok kasılma oluyor ve vajinama batma çok oluyor sizde ne gibi durumlar var
neeslinurr Baskar benim sırtım ve belim çok ağrıyor uzanınca ne tarafa dönersem döneyim nefesim daralıyor bir de bebek çok batıyor yaa tuvaleti söylememe gerek yok sanırım 😅😅 iki saatlik uykuyla duruyorum deli gibi uykum var ama bu şikayetler uyutmuyor
Baskar neeslinurr pazartesi günü sezeryan için gün verdi bana aynı şikayetler bende de var tek uyku sorunu yok çok şükür uyuyabiliyorum 😅
neeslinurr Baskar hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah uyku için de maşallah diyim nazarım değmesin😂