hanımlar iyi akşamlar 4 yıl önce ilk bebemi aldım kucağıma korunmayı bıraktığım ay hamile kalmıştım tabi o zamanlar gayet düzenliydi şimdi 2. istiyoruz ama adetim 30 , 35 günde geliyor bu döngü düzensiz bir döngümü ne olduysa bu sene oldu oldu adetim 40. 50 gün gelmediği oldu ilk çocuk hemen olunca ikincisindede beklentiye girdim hayal kırıklığı oldu