yeni_anne2 bende grip oldum sol göğsümde iğne batar gibi ağrı oluyor bazen koluma vuruyor nefes alırken daha çok hissediyorum. Dün kadın doğuma gittim üşüttün ondan dolayıdır dedi ve gebelikte olmasının normal olduğunu söyledi. Bugün göğüs hastalıklarına gittim o da aynı şeyi söyledi kendini sıcak tut, parol ıhlamur iç dedi