27 eylülde sezeryan doğum yaptım 26 gün oldu dikişlerim yapıştırma öncesinde dikisimin üzeri kabuk tuttu ve kendiliğinden dökülüyor son 1 haftadır dikişlerimin üstü altı ve kenarlarında derim soyulmaya başladı yaz güneşinde kalmışımda soyuluyormuş gibi başına gelen oldumu normalmi bu soyulmalar?