Seherce11 Kızlar 38+2’deyim. 2 gündür bebeğim bir yere toplanıyor ve sanki tüm organlarımı parçalıyor gibi ağrım oluyor. Adet sancısı gibi değil daha çok rahatsız edici bir ağrı ve nefes alınca bile batıyor gibi oluyor. Yalancı sancı bu mu?
Svllkccc Seherce11 38+3 adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor arada belim ağrıyor kasıkta batma oluyor bende kasılmayı asla anlamıyorum ya da kasılmıyorum bilmiyorum 😀 pazartesi kontrolüm vardı bebek kanalda değildi henüz
ggmom Seherce11 ne durumdasınız devam ediyor mu ben de 37+1 im sabahtan beri alt karnimda hafif sancı oluyor bebek de sağa toplaniyor ama düzenli değil bilemedim ne yapsam ilk oğluma böyle olduğunda ertesi gün doğuma gittim 🫣
Seherce11 ggmom benim sadece toplanma oldu 2 kez 15-20 dk sonra acısı geçti. Daha da bir şey yok😂 oğlum doğmak istemiyor. Hiç sancım olmuyor.
Seherce11 ggmom bi kontrole gidin isterseniz. Benim yarın kontrolüm var doktorumla görüşeceğim bu durumu
ggmom Alt karın sancısı geçti arada sertleşiyor ama hareketleri de normal benimkin bide şimdiden kilolu dedi doktor sigmadigi için de yapabilir 😬 bugünü böyle dinlenerek bı gecirecegim bakalım geçmezse yarın giderim artık
Svllkccc ggmom ilk gebeliğim bugün ara ara adet ağrısı gibi ağrım oldu ama geçti şuan yine var mesela kontrol ediceö tam nasıl yapmam gerektiğine bilmiyorum
ggmom Svllkccc ağrın başladi diyelim dakikasını not al sonra diğer sancin gelince tekrar sonra bak kaç dk da bir düzenli mi