Minoooooo Seni o kadar iyi anlıyorum ki, yalnız olduğunu düşünme, biliyorum bazı anlar kendini yalnız hissedeceksin, hiç olmicak gibi düşüneceksin ama o anda herşey aydinlaniyor. 6 yıllık evliyim, ileri derecede Pcosluyum, ve bu yüzden de maalesef kiloluyum. Türkiye’de 2 kez aşılama denedik olmadı. Kilo vermen lazım dediler 20kg verdim pek bi etki etmedi. Eşimde sperm yetersizliği mevcut, yurt dışına taşındık ve tüp bebek önerdi doktorumuz ve çok şükür ki ilk denemede tuttu.. şu an 18+5 ve kızımızı bekliyoruz 🥹. Sabahlara kadar ağladığım günlerim oldu, hiç olmicak gibi hissettim, eşime boşanalım istersen bile dedim ( tabi asla olmaz dedi 😂) öyle çok istedim ki Allahtan, o da bize nasip etti, zamanı şimdiymiş diyorum. Çok şükür hatta. O yüzden asla ama asla umudunu kaybetme. :)
Ve ben folik asit 1 yıl boyunca kullandım hiç bir zararı da yok :)