Herkese iyi akşamlar. Aşağıda beta hcg degerlerimi yazayım bilen arkadaşlar yorumlayabilir mi acaba??
Daha önceden dış gebelik ve kimyasal geçirdiğim için çok tedirgin oluyorum. Sonucu enabizdan gördüm. Testlerinin hepsini kadın doğum acilde verdim. Sizce sonuç için doktorla görüşmeye gitmeli miyim muayene eder mi etse de bu değerde bisey görünür mü bilemedim
16 ekim-101
18 ekim- 284
20 ekim-569
22 ekim-1018