Feyzoss Deri altında yaşayan bi canlı olduğu icin ölmüş olsalarda kaşıntı yapmaya bi süre daha devam ediyor. Cilt kuruluğu icinde losyon kullanmalısınız. Çok geçmiş olsun
prens_prenses_annesi Feyzoss ya ensemde ya karnimda cikiyo ayakta baslamisti ayakta hic cikmiyo sondu hepsi ama arar ara kasinti oluyo bide dokuntu olabiliyo yumurtalarini boyle atiyolar diyolar anlamiyorum ki
prens_prenses_annesi Feyzoss cikan yerlwrde oyle cikti an biraz kasiniyo duruyo öyle har har bi kasinti olusmuyo