Cnsmv yani iki gün üst üste test yapmak bana çok mantıklı gelmiyor bence perşembe sabahı yapmanız daha iyi oluyor çünkü 2 günde bir iki katına çıkıyor hcg ve test yaptığınızda hcg 20.nin altındaydı ki çıkmadı en hassas testler bile 20 üzerine çıkıyor yani yarın test bile yapsanız varsada hayalet gibi çıkar oda çok stresli en güzeli perşembe yapın net sonuç alın gelicek varsada gelmiş olur 🥰