Nurayse93 Merhaba arkadaşlar 12. Haftadayım 2 gündür geçmek bilmeyen bir ağrı var karnımın sol tarafında böyle batma gibi. Zonkluyor sanki neden olur acaba aynı durumu yaşayan var mı
Baby_B Nurayse93 18+4 üm Ara ara olmasi normal Suan bende de var batma seklinde🌸 Doktora gidince yine sorun tabi
Ayssu98 İki gün sonra 16 haftalık olacağız bizde aynı şekil benimde aniden batma şeklinde geliyor geçiyor 🙄