Aylaa123 Mikrofon0 ben varım düzenli içtiğiniz aksatmadığınız taktirde korur . Kullanmayı bıraktığımdada 2. Ayda hamile kaldım
Mikrofon0 Aylaa123 şuan zyland kullanıyorum düzenli ikinci kutuya geçtim ama ne kadar kullanacağım ek gıdaya geçince de mi aynı hap olacak aceba
Aylaa123 Mikrofon0 emziriyorsunuz anladığım kadarıyla emzirmeyi bıraktığınızea farklı bir marka kullanabilirsiniz ben evlendiğim zaman yasmin kullanıyordum ve çok memnundum tekrae hapla korunmayo düşünürsem ondan devam ederim emzirme dönemi harici