Evet kızlar sezeryan olucam bende şuan 31+4 üm ve açıkçası endişelerim var epidural istiyorum o anı yaşamak istiyorum bi yandanda gene anastasi düşünüyorum görmeyim o ortam beni heyecandırır panikatağım var benim kötü olurum diye herhangi bir şeyde sakinleştirici yapıyorlarmı kızlar bilgilendirirmisiniz nasıl geçiyor kaç dkk sürüyor 😏😏