GozdeCemre Sevocan0667 tansiyon şeker gelişme geriliği su fazlalığı su Azlığı ikili üçlü sıkıntılı çıkanlar gibi canım
Melikezturk Sevocan0667 bende rahim ağzı yetmezliği var canım o yüzden rahim ağzım dikisli benim doğumdan 1 hafta önce alinicak dikişler o yüzden bende perinatolojiye gidiyorum
sudamlasi Sevocan0667 eşimle talasemi taşıyıcısıydım riskli gebe grubundaydım. Bu tür şeyler riskli gebeliğe girer.
Sevocan0667 GozdeCemre bnm daha 7 haftalık ama benden 7 tüp kan alınıp bakıldı hepside normal çıktı bu ne için??
GozdeCemre Sevocan0667 bana da yaptılar onu ilk gebeliğini öğrendiğinde kese göründükten sonra belirli hormonlara falan bakıyorlar her gebeye yapıyorlar yani ilk kızımda da yapmışlardı