Kaderkks Tunzalee38_ 3 tane düşük yaptım kanaman varsa neden randevu gününü bekliyorsun hemen acile gitmen lazım
dygsss Tunzalee38_ bel ağrısı düşük belirtisi zaten düşük yapıyorsun kanamanda varmış doktora mı gitsen
Tunzalee38_ Makbule_ ya kese etrafında kanamam vardı progestan kullanıyorum doktor hafif kanama olur dedi o mu değil mi bilemedim