Duasert istediğim şekilde yorum yapabilirim saygı çerçevesi içinde, size istediğiniz “ayy evett ben de gördüm” yorumu yapmayıp gerçekleri yazdığım için üzgünüm.
Benim çevremde böyle rüyalara inanan, gerçek dışı şeylerden ümit bekleyen insanlar yok bu sebeple böyle başlıklar görünce yorum yazıp doğrusunu açıklamak istiyorum.
İstediğim başlığa yorum yaparım👌🏻