616171_ Alisde benimde çok kötü boğazımda bir şey kaynıyor resmen yarın acil ilaç almam lazım ama içiliyor mu bilmiyorum doktora soracağım
Ferda_aslantas Alisde karbonat için direk kesiyor ve zararsız bı çay bardagina bı çay kaşığı koyup karıştırın için hemen etki eder
Aysegebes Serrabade hangi mide koruyucu aceba? Bende mi kullansam midemden yemek yiyemiyorum sindiremediğim için. Gaviscon kullanıyorum ama o sonrasında biraz rahatlatıyo o kadar geri devam yani
Serrabade Aysegebes Doktorunuza danışın isterseniz kullandığımın adı esom hamilelik te en uygunu oymuş
Deniz4848 Rennie bende hiçbir etki etmedi ama gaviscon içtiğim anda kesiyor mide ağrımı. Günde 2-3 kez’e kadar kullaniyorum
Deniz4848 nunubeybi gaviscon şurup bana çok iyi geldi ikisini de şurup halinde kullandım. Gaviscon’u dolaba koyuyorum gece yatarken özellikle bi kaşık soğuk soğuk içince çok iyi geliyor. Yoksa bütün gece midem kaynıyor dayanamıyorum yatarken
Gizemismail Bende gaviscon şurup kullanıyorum ayriyetten rennie tablette kullandım şurup daha iyi geldi bana
Tazegebes Ben gebelik öncesi de mide rahatsızlığı olan biriyim, gebelikte de sordum ve kullanmaya devam ediyorum. Doktorum izin vermişti. Sayı olarak bazen 4-5 e çıktığım da oluyor