Ben iki kez kimyasal gecirdim ikisinde de şiddetli bel ağrım oldu yani adetime 4-5 güm kala gecmeyen devamlı bir bel agrım vardı bende ki hamileliğe dair tek belirti bel agrımdı umarım sizinde bebişiniz tutunmaya calısıyordur:) güzel haberler alırsınız