Kızlar 35+2 deyim sürekli nst lerde sorun çıkıyo hastanede yattım iki hafta ölçümler geriden geliyo doktor belki 37-38 haftada sezeryanla alabiliriz bebeğin bünyesi kaldıramayabilir dedi aynı durumları yaşayanlar oldu mu artık hastaneye gitmeye korkuyorum 😞