MerveAydinKivanc Arkadaşlar ben ilk doğumumu medilife Ali hoca da yapmıştım ve kendisini gerçekten çok seviyorum. Şuan 29 haftalık olduk ikinciye de ona gidiyordum fakat hastane kapandı. Sizlerde de bu durumu yaşayan var mı ne yapmayı düşünüyorsunuz?