seyma0661 Kurtbebek38 ben özel kliniğe gidiyorum doktorumun muayenesi 1000tl ama bir ay alıyor bir ay almıyor. Onun yönlendirdiği laboratuvara kan tahlili verdim o da 600tlydi
selinalt Dlkkoge merhaba hangi doktora gidiyorsunuz? Bir de kaçıncı haftanız ? Ne zaman konuşuluyor doğum ücreti bilginiz var mı
Dlkkoge selinalt Gülin hanıma gidiyorum 2 doğumumuda ondayapmıştım bu üçüncü olcak nasipse şuan 28.haftadayım yeni zam geldi 2 hafta önce gittiğimde ama Ocak ayında kesin birdaha zam yaparlar malesefki