Aeell Kızlar ne durumdasınız bebekler nasıl hazılıklar bıttımı surecınız nasıl gecıyor bebeklerin cınsıyetı nedır Hadı gelin sohbet edelim
BerivanLina Aeell 12 aralik dogum tarihi gosteriyor . Bebis kiz ☺️ canta hazir sayilir. Detayli temizlige basladim 1 haftada sadece 2 oda yapabildim 😂
Alpmom__ Aeell 28. Haftadayız 🐣 çok az eksikleri kaldı . Haftaya anneannesi ve babannesi bebek bohçasını getirecekler . Aldıklarına bakıp ona göre son eksiklerini alırım diye düşünüyorum . 32. Haftada da hastane çantamızı hazırlarım . Buzluk hazırlıklarına başladım bir yandan . Ama belim çok ağrımaya başladı . Olduğu kadar artık 🥲
Merve-dmr Moon_Mom ya bende bugün 27. Haftaya girdim artık benimde kız ama hareketleri artık çok sertleşti ve çoğaldı sizinde öylemi 🥹💖
yrncgl 28+2 cinsiyetimiz erkek💙 Benim hazırlıklarım henüz bitmedi, hastane çantamıda henüz hazırlamadım, kıyafetleride henüz yıkamadım. 1 2 haftaya halledeceğim inşallah. Doğum korkusu başladı bende yavaş yavaş nasıl olacak diye düşünüp duruyorum😅
Moon_Mom Aeell hepimiz sağ salim kucagimiza alalım insAllah😊 Zeynep istiyoruz,bakalım işte, babasi o ismi koymak istedim fikrimi sordu bende beğendim🥰 bizde erkek ismi bana,Kiz ismi eşime aitdir😁
Aeell Moon_Mom zeynep ismi cok güzel bence yanına ikinci isim dusundnmu Sağlıkla gelsın kızınla esınle musmutlu yasa 🤲❤️🌼
Aeell BerivanLina Ben detaylı temızlıgı bıtrdım sükür Yavas yavas kendını yormadan yaparsın Önemli olan bebiş saglıkla gelsın ❤️
Moon_Mom Aeell çok teşekkür ederim canim benim içten dileklerin için Allah razı olsun.🙏💛 2ci isim yok, biz sadece 1isimle yetiniyoruz ))
58Vildan 28+3 iki oğlum var onların koşturmasından hiç birşey anlamıyorum. Bir oğlum daha olucak nasipse ergenlik hallerini ev içinde düşünemiyorum. Eksik tamamlamaya başladım kıyafet yıkamayı 30 haftada yapmayı planlıyorum ama bilmiyorum 2 ay da tozlanır kenarda dura dura İsmi sanırım Ahmet Mert gibi bişey olucak 🙈
Aeell 58Vildan oy ismiyle yasasın bende 1 hastane cıkısı aldım yıkadım kaldırdım baska bısey almadım ay dusunsene buyuyorlar 3 de delikanlı olmus senı yanlarına alıyorlar dusman catlatıysunuz ne guzel olur dımı 🌼
Hllbsra @“Aeell” 28+3 olduk bizde, odasını hazırlamaya başladım kıyafetlerini yıkayıp ütüledim bı hastane çantanız kaldı yapılacak
elifdemir09 31+4 çanta buzluk temizlik hepsi tamam her geçen gün daha ağır hissediyorum kendimi daha küçük haftalara tavsiyem 30 dan önce haleldebildiğinizi halledin sonra bi anda büyümeye başlıyo çünkü karnınız :)
Aeell Alpmom__ kendınızı cok yormadn dınlene dınlene yapın hayırlısıyla kucağına alıp evıne gelmeyı nasıp etsın Rabbım ❤️
elifdemir09 Aeell Benim bel fıtığım var o yüzden her geçen gün ağrım daha da artıyo daha geçe bırakmak istemedim sağlıkla gelsin diye bekliyoruz artık sadece küçük hanımı