Merve_kucuk TaleWind Doktor bana gerek duymadıkça ilaç kullanma ama fazla ağrın olursa parol kullanabilirsin demişti.
1Anneadayiiii TaleWind 10+1 haftalık hamileyim tüp bebek annesiyim transfer günü ağrın olursa iç demişlerdi yani o günden beri toplasan 4 defa içmişimdir ve hepsi baş ağrısı içindi bi sıkıntı yaşamadım bi zararı olacağını sanmıyorum
TaleWind @Emel5805 @Merve_kucuk bi kaç kere kullandım ama kafama takıldı sonra ya bişey olmamıştır inşallah
seyma0661 TaleWind bende grip olduğum için doktor içebilirsin demişti 1 haftadır günde 2 kere içiyorum