Dipsy Merhaba burada yeniyim.Bir sorum olacak sizlere Dr 5 6 haftalık var dedi 19 ml dedi hatta beta 20000di 4 gün sonra tekrar kan verdi 15000 e düşmüş bu neden olur acaba???? :(
Crocus20 Dipsy kanamanız filan oldu mu? Sizi üzüp telaşlandırmak istemem ama beta düşüyorsa sağlıklı bir gebelik değil
Sila41_ Dipsy eğer aynı yerde kan verdiyseniz 20000 i gördüğünüz yerde, sağlıksız gebelik olabilir üzgünüm ki
Mavikizkaracocuk Ya bana bir hastane bir rakamdan sonra makine doğru ölçmüyor demişti öyle bisey olabilir