Melisa_kznsl ben de en basindan beri oyle hissettim elim oglum diye gidiyordu karnima 😀banada 13. haftada erkek dediler hep ayrintiliyi bekledim nolur nolmaz diye orda da söylemedi radyolog😀 sonra 22 de tekrar sordum doktora garanti olsun diye yine erkek dedi erkekten kıza pek değişme de olmuyor sanırım ama alışveriş için hiç acele etmeyin derim en azından ayrintili ultrasonu bekleyin siz bence ben 30 da başladım 33 olduk nerdeyse bitti benim kadar beklemeyin tabi ama cok erkene gerek yok😄ayrıca rica ederim sağlıklı güzel doğumlar dilerim 🥰🥰