Benim yaklaşık 15. Haftamdan beri geliyor şuan 30 haftalık olduk hala gelmeye de devam ediyor doktoruma sorduğumda gayet normal olduğunu sadece sıkmamam gerektiğini söyledi kendi araştırmalarım sonucunda da sütyen takılmadığı zaman daha çok geldiğini okudum bu hususlara dikkat edilince bir zararı yok içiniz rahat olsun sonuçta göğüslerde süt üretimi için kendini hazırlıyor 🌸