Buca da doğum yapan varmı normal doğumda pijamaları dogumhanedemi giyiyoruz yoksa doğum yapılan kiyafetlemi odaya çıkıyoruzdogumhanede giyiliyosa pojamlari hemsiremi istiyo biz yanimozdami götürüyoruz ve ben teseturluyum etek buluzla doğuma girsem olirmu onlarin onluguni giymesek olurmu doğuma doktormu asistanmi giriyo şimdiden teşekkürler