5 yıl önce 2019 da doğum yaptım doktorum ilgiliydi ve sezeryan izim belli bile değil o kadar kusursuz yapmış hemen ayaklanmisdim ve iki saate bı beni kontrol ettiler şimdi ikinci gebeliğim yine aynı hastaneyi tercih ettim farklı Dr ama çok ilgili iyi davranıyor ve birşeyi detaylı anlatıyor