Özel hastanede takipliyim normalde.. doktorum yurt dışında. En sonki kontrolde kanama alanı tespit edildiği için bekleyemedim devlet hastanesine kontrole gittim. Ozeldeki son kontrolumde 9 haftalik 2,3 cm bebek demişti doktorum. 10 gun sonra yani Bugün gittiğimde ise 9 haftalik 2cm dedi.. bu mümkün mü sizce