Birtutambebek Kızlar artık hareket etmek çok zor ama bir belirtide yok sadece ara ara kasıklarım ağrıyor geçiyor sizde durumlar ne
Mihruss Birtutambebek 39+5 biz de bekliyoruz yalancı sancılar ve aşapoya çok baskı var ama başka bir şey yok
Birtutambebek Mihruss artık doğurmak istiyorum ayağa kalkınca hemen yürüyemiyorum zaten karnım assaya indi yatmak acı veriyor oturmak gelsin bebişlerimiz
b_u_s_r_a_61 39+1 belime kasıklarıma vurmaya başladı vuruyor geçiyor ayağa kalltığım da zaman zaman vajinam da baskı hissediyorum acaba doğum belirtisi olabilir mi ??
Birtutambebek b_u_s_r_a_61 yok canım düzenli aralıklarda aynı yere sancı vurur ve gittikçe şiddeti artar
dudu-1 Birtutambebek Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bir an önce ben 35 haftalık oldum benim bile çok zor geçiyo artık zor sabrediyorum otursam sırtım kaburgalarım ağrıyo yatsam yatamıyorum aşırı bitkin hissediyorum artık
b_u_s_r_a_61 Acıklığım yok artık sabrım kalmadı bazı sohbetlerde bizimle aynı gün olan bir kaç kişi var onlar doğuö yaptı ben ne sancım ne acıklığım hiçbir seyim yok bir an önce doğsun istiyorum
Pmhri b_u_s_r_a_61 benimde öyle 39 haftalık geçen hafta çatı bugünde nişanımın gelmesi için alttan muayene etti sadece 1,5 cm açıklık var dedi ..
b_u_s_r_a_61 Pmhri senin yine 1.5 cm güzel benim hiç yok nişan da yok sancıda yok dün temizlik yaptım kendimi bilerek yordum ki acılmam olsun diye yine tık yok
Pmhri b_u_s_r_a_61 sancı bende de yok doğum başlasın diye nişanımı doktor getirdi ama ölüm gibi bir şeydi şimdi de bekliyorum bunaldım iyice ne zaman diye
Zeynep6095 Aynı 39+5 olcaz iki gün önce pembe akıntı geldi adet agrısna benzer hafif agryla o hiçbi belrtim yok agırlaştım arada bel agrısı sırt okadar bi su gelse bi sancı başlasa bende beklemekten yoruldum