Arkadaşlar kürtaj olanlar nasıl oldunuz bazı hastaneler anestezi yapıyor uyutuyor öyle yapıyor ama ben olduğumda herhangi bir uyuşturma anestezi uygulanmadı çok kötüydü üst üstte iki defa kürtaja alınmıştı hepsini hissetim ama bebek suni sancıyla geldikten sonra kürtaja alınmıştım 18 haftalıktı.