ArasMom__ kimse bundan bahsetmiyor ama ben bahsedeyim.Gebeliğimin ilk üç ayı psikolojik olarak zehir gibi geçti.Aşırı sinirli,aşırı kinci,tahammülsüz,alıngan,aşırı anormal bir insan olmuştum.Çok mutsuzdum ve yorgundum genellikle yataktan ve koltuktan kalkmadım evimi bile temizlemek istemedim.Ciddi kabızlık problemi yaşadığım için yrmek yemekten bile zevk alamadım.3 ay geçtikten sonra 13. haftada doktorum vitaminlerimi başladı ve normale döndüm… Ben yaşamıyormuşum,sürünüyormuşum resmen.Şimdi yaşadığımı hissediyorum.Eğer böyle bir şey yaşayan varsa GEÇECEK,merak etmeyin 🤍