Rosemihra Kızlar demir ilacı içemiyorum 20 haftalık gebeyim . Midem aşırı bulanıyor . Bulantı ilacını bile kusuyorum o derece . Serum olarak demir takviyesi alan oldu mu ? Devlete gitsem takarlar mı ?
1umut Rosemihra Eğer feritinin 11 altıysa damardan verilir ama çok alerjik bi ilaç vermeden önce bile alerji ilacı verdi doktorum bende de ablamda da alerji yaptı doktorunla iyice konuş karar ver
Tomucuk12 Rosemihra ben aldım devlet cesaret edıp vermedı doktorlar yanasmadı. Ozel takıplıyım doktorum yazdı ozel bır hastanenn acılınde taktı 4500 tl ılaca 2500 tl hastaneye verdım
Hka_hilal Rosemihra ben takıldım, devlette bilmiyorum ama ben özelde takipliyim doktorum 25. haftada takmak istedi. Günübirlik yatış verdi, takıldım. Kan değerlerim baya iyi düzeye çıktı. Normalde hemoglobinim hep 11 civarıydı şuan 13.5 14 civarında
qusel Rosemihra ben aldım 3 doz 4. Alicaktim aşırı yulselmis almayacağım o yüzden. Ama herkesee vermiyor serum çok düşük olması lazım ki versin
Rosemihra 1umut özeldeki doktorum damardan vericem dedi . Fakat baya pahalıymış devlette yaparlar mı onu merak ediyorum . Siz nerde yaptırdınız acaba
qusel Rosemihra ben devlette yaptırdım kardesim de özelde ama kendisi eczacı olduggu icin bir tık uyguna aldı ilacı fakat yine çok para. Özelde yatış masrafı filanda alıyorlar yatış verip öyle takiyorlar serumu çünkü riskli serum. Devlettede bazı drlar reçete ediyor ücretli alıp taktiriyor. Ama beizom hastanede ihale ile aliniyormus ellerinde olduğu sürece sıfır ücret. Eğer yoksa biz alıp goturuyormusuz
Rosemihra Tomucuk12 çok para gitmiş özelde pahalıymış ondan devlet için sordum :( devlet neden yanaşmadı acaba
Tazeanne123456 Benim ferittinim 7 hgb değerim 12,9 doktorum demir ilacını sabah akşam al dedi sadece sabah alıyorum normalde. 1 ay sonra doktor kontrolüm var öncesinde değerim artmış mı diye yeniden kan verip baktırıcam. Demirimi ne yiyerek yükseltebilirim
Hka_hilal Rosemihra canım valla bilmiyorum. Onunla birlikte 6 serum taktılar. Hiç ayrı ayrı fiyat paylaşmadılar.
Tomucuk12 Rosemihra normalde canım ben devlette taktırıyordum her zaman çünkü sürekli demir depolar boştu fakat şimdi hamilelikte böyle bir riske giremiyorlar mış hematoloji takma da dahiliye takmadi kadın doğum takmadi eğer sen bulabilirsen tabi ne ala bu paraları verme bir araştır istersen ama koskoca Ankara’da ben çok zorlandım
Tomucuk12 Rosemihra tamamdır bu arada bu demir ilacını SGK ödemesi için rapor çıkarıla biliyor muş istersen onu da sor doktoruna ben uğraşamadım zaten riskli bir gebelik olduğum için
Crocus20 Rosemihra doktorun reçete ederse ilacı alıp devlet ya da özel farketmez istediğin yerde taktırabilirsin. Benim hap veya iğneyle asla yükselmiyor sürekli serum şeklinde alıyorum kanım 7 di benim
Rosemihra Crocus20 zaten ilaç para canım ilacı alsam devlete gitmem özelde de taktırırım ki ☺️ çokmuş fiyatı 4 5 bin diyorlar
Crocus20 Rosemihra hayır canım o nerden çıktı. Sgk karşılıyor ilacı sadece diğer ilaçlara göre daha fazla çıkıyor katkı payı ben geçen ay aldım daha 200 tl fark ödedim sadece. Doktorun ilacın raporunuda çıkarıyor . Raporsuz alınmıyor