Bh1006 benim özelde oluyor hep doğumlar zaten özelde kendi odanızda sancınız çekiyorsunuz açıklığa hemşireler gelip bakıyorlar arada doktorum da geliyor fırsat buldukça çünkü muayeneleri oluyor onunda ama kısacık bir zamanda gelip oda kontrol ediyor açılma tamamen olduğunda doktoru arayıp doğum başladığını söylüyorlar doğumhaneye alındım hemen doktorum geldi ve doğumumu dikişimi doktorum yaptırdı ama yanında bir ebe iki de hemşire oluyor yardımcı özel bu yüzden çok güzel doğumdan sonra gülüş cümbüş dikişi atıyor hep hiç bişey anlamıyorum bu yüzden yarın yine doğumum var suni sancı ile dua eder misiniz bana🤲🏻