Bsraekrm Kızlar gebeliğin başından beri şehir Hastanesi’ne giriyorum bugün öğrendim doğuma maalesef kendi doktorum giremiyormus. Bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı süreç nasıl memnun kaldınız mı ?