Ben yerleşme kanaması yaşadım ,tesadüf sohbet ederken arkadaşım bana hamilesin o zaman dedi inanmadım,test yaptım negatif çıktı. Gördün mü bak demiştim,dedim. Aradan 2 hafta geçti regl olmama 1 gün kala yine aklıma test yapmayı soktular,elimde de vardı. Yarın regl olacağım karnım da ağrıyor bak ama hadi sizi mi kırıcam dedim,bu sefer 2. Çizgi silik çıktı :) hemen hastaneye gittik ve hamile olduğumu öğrendim 3 haftalıktı :)