Melekmelek93 Kızlar hemogram toplam lökasit sayısı (Wbc) 10.5 araştırdığıma göre kadınlarda 11.00 sağlın ocağında yaptırdım test sonucu yarın kendi doktoruma gidicem ama kafam takıldı. Sonuçları fotoğraf olarak atıcam.
Canan2625 Melekmelek93 benimde böyle ama doktoruma gösterdiğimde bi sıkıntı yok dedi bilmiyorum ne gibi sıkıntısı var ki
Melekmelek93 Canan2625 sağlık ocağındaki doktorum enfeksiyon yüksek çıkmış dedi idrar testine yönlendirdi.
Canan2625 Melekmelek93 bilmiyorum yani bana normal dedi bi şey demedi bnde ona şaşırdım Bnm doktorda mı sorun var sizin mi bilmiyorum 😅