Esraacar12 Merhaba iyi akşamlar doğumdan sonra vitamin kullanılıyor mu kullanılıyorsa hangi vitaminler kullanılıyor
Merve_kucuk Esraacar12 Kullandığımı hatırlamıyorum ya. Ağrı kesici ve antibiyotik kullanmıştım sadece.
Baby_lover Esraacar12 şuan 38+1 deyim, vitaminlerim bitmişti, doktor doğum sonrasında da multivitaminlere devam edeceğimizi söyledi. Yani hamilelikte ne kullanılıyorsa doğum sonrasında da devammış.
BerivanLina Esraacar12 vitamin kulanmadim ama saglik ocagindaki doktorum dogumdan sonra kan ilacina devam edilmesini gerektigini soyledi
Emeltsb Benim doktor doğumdan sonra elenatal3 kullanacağımı söyledi hamilelikte elenatal2 kullanıyorum