Osse 2 tane hastane çıkışım vardı ikisnide koydum birde benm bebeğim kış bebeiği diye hastane çıkışlarında bir tane alt var ben soğuk olur ye altına gşysşn bi kat daha koydum bi tanede tulum koydum yedek olsun diye bizde kundak vardır ama özel hastaneler istemiyor hemn kundağı oyuzden koymadm ama yüz örtüsü koydum iki tane battaniye koydum eldven zaten hastane çıkışında var 2 şapka fazladan koydum resm çekildi zaman zaten battaniye altında diye gözükmüyor üstü ama şapkayı fazla koydumki farklı resm çekilsin diye kendimede iki atlet iki alt çorap patik 3 pijama takımı koydum terlik yazma okadar