Baby-ES Sırtım ve ara ara belimde batarcasına ağrı oluyor, özellikle gün içerisinde ayakta kaldıysa veya uzun süre oturduysam.. yatıp uzanmadan geçmiyor asla. bu durum normal mi? Yaşayan var mı?
Duruu3 Baby-ES aynı şikayetten bende pist açmıştım biri yazmıştı magnezyum eksikliği belki ondandır haftaya doktoruma gidicem 14 haftalığım şuan inslalh onlar geçer bel ağrısından ölüyorum resmen
Duruu3 Baby-ES cinsiyetiniz nedir annem erkeklerde bel ağrısı daha çok olur derler gerckten oğlumda belim aynı bu şekilde ağrıyordu
cylnmy BEN DE SU AN 16.HAFTAMDAYIM VE AŞIRI BEL AĞRIM VAR MASABASI CALISIYORUM AYAGA KALKINCA BATMA OLUYO