Kızlar size bişey sormak istiyorum 28+3 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydir hastayım halsizlik yok ateş hapşırma yok ama ne burun tikanikligim geçiyor nede öksürük 2 defa hastahaneye gittim birinde alerji ilacı verdi oburunde antiboyotik kullanıyorum ikisinide ne yaptıysam burnumdaki tıkanıklık geçmiyor artık kafayı yemek üzereyim ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz rahat nefes alabiliyorum damla kullanıyorum mecbur(sağlık ocağındaki doktorun bilgisi dahilinde) ama banamisin demiyor ne yapsam geçer bu tıkanıklık😢