Kızlar şimdi ben doğum teminatlı tamamlayacı sağlık sigortası yaptırdım geçen yıl ocak ayında. Bana 1 ay sonra hamile kalabilirsin ama 1 ay kalmıycaksınız dedi sigortacı. Neyse ben haziran ayında hamile kaldım. Benim sigortam ocak 2025te bitecek fakat doğumum şubat 2025 te yani sigortam bittikten 1 ay sonra. Sigortayı ocakta yenilettirsem doğumu karşılar mı böyle bişey yaşayan oldu mu