yigitinannesiiiii Elifezgi35 her gün neden yapmadınız testi 2 gğne bir arada kaçırmış olabilirsiniz Mesela 20 ekim biraz diğerlerine göre kıyu 19 ekim çatlama olmuş olabilir diğer gğnler silikleşmiş olarak ben sabah akşam yaptığım halde ovalasyon testindeki koyuluk farkediyor
sendekimsinnn Sevgilimmmmmmm Pik olması için T çizgisinin C çizgiisnden daha belirginmi olması gerekiyor
Esraaa_06 Elifezgi35 ortalama olarak 16.gün olarak yumurtlama olması lâzım ama bilemedim belki daha önce yumurtlamış da olabilirsiniz
Nur67 Elifezgi35 mesajınızı görememişim kusura bakmayın. Bende gecen ay artımed kullandım her an pik yapabilir sizinki o yüzden sordumm
Elifezgi35 Esraaa_06 bir gün testi atladım o en koyu cikan günden önce ama o günde pik olmuş olabilir mi pikten sonra siliklesme olmasi gerekmiyormuydu canm tam olarak da bilmiyorum
Esraaa_06 Elifezgi35 evet canım pikten sonra ki gün silikleşmesi gerekli büyük ihtimalle o o atladığın günden bir gün önce veya bir gün sonra ilişki oldu mu?
sendekimsinnn yigitinannesiiiii kaç dakika içinde belli oluyor acaba ben dün yaptım çizgi hiç çıkmadı sonradan baktığımda çizgi vardı
Elifezgi35 Nur67 sanırım çatlama oldu çünkü yumurtlama doneminde regl agrisina benzer ağrılarım ve akintim oluyor o dönem de 20 si gibi oldu ve geçti umarım bu ay olumlu haberleri aliriz