ipekm benim de senin gibi yarım rahim normal gebeliğe engel ollmadıgını söylemişti doktorlar fakat benim rahmin oldugu yerdeki tüp de tıkalı oldıgu için mecbur tüp bebek ile gebe kalmam gerekti hiç moralini bozma kafayı ona yordukca işler daha da zorlasıyor emin ol çok şükür kafayı rahatlatınca hiç beklemediğim anda gebeliğim oluştu yolu bitirdik bile sayılır kalbini içini ferah tut Rabbim ol deyince oldurur emin ol