silacetin88 onu hatirlamiyorum canim gerci ben gebeligimi adetim gecikmeden ogrendim ozaman beta hcg 165 ti bir gun sonra hastaneye gittim orda betam 360 ti 4+5 gunlukken gittigimde betaya bakilmadi ultrasondan bakti kese vardi 8.4mm di boyu sonra 6+5 gunlukken gittim ozamanda hem bebegi gordum hem kalp atusini duydum darisi sana canim bu arada ben ilk iki bebegimi kaybettim bu 3.b3begim