Ssa Bugun tam 33 haftalık olduk 37. Haftada dogum gerceklesecek düşündükçe heyecan korku endise ne hissedecegimi şaşırdım 🙄
Ozdilserpl Bizdd 33 olucaz bir an once zaman gecsin istiyorum ama gecmiyor yada ben cok sabirsiz davraniyorum benim sezryn olcak ama daha gunum belli degil 35 de kontrole gidicem belki gunu verir...
sibeltmkl 33+4 heyecan var iki genel anestezi sezaryenden sonra spinal istiyorum nasıl olcak bilmiyorum yarın randevumuz var iki erkekten sonra bide kız nasip etti Rabbim merak var sağlıcakla doğsunlar inşallah